یادداشت شماره ی (4) دوپونت
 
دوپونت و دوپونط : کارآگاهان سلامت
 
سه شنبه 17 / 6 / 1392برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : دوپونت

من به طور معمول به مقالاتی که مربوط به هالیوودی ها و افراد مشهور است توجه زیادی نمی کنم، ولی امروز به این پست برخوردم :

بدترین پوست های هالیوودی را بشناسید

و با این که حس کردم واقعاً به من ربطی ندارد، رویش کلیک کردم (!)

و البته به نکته ی جالبی رسیدم:

دلیل پوست بد تقریباً همه ی افرادی که در این لیست از آن ها یادشده استرس، خواب کم و قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب اعلام شده.

حالا بحث من سر خواب کم و استرس است.

مهر نزدیک است.

دانش آموز عزیزی که داری این مطلب را می خوانی، لطفاً به خاطر پوستت هم که شده هر چه زودتر برنامه ات را تنظیم کن.

اولویت بندی کن. 

به سلامتی ات اهمیت بده.

استرس شب امتحان به اندازه ی همان برنامه های تلویزیونی و رمان هایی که نتوانستی شب تا صبح زمین بگذاری برایت مخرب است.

مطمئن باش اگر می توانی درس نخوانده سر جلسه ی امتحان و کنکور حاضر شوی می توانی زندگی ات را با چند رمان نخوانده و ساعاتی بدون تلویزیون و اینترنت ادامه دهی.

پوستت ارزشش را داردلبخند



نظرات شما عزیزان:

روم روم
ساعت13:24---17 شهريور 1392
ایوول,خیلی مفید بود....مرسی
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 476
بازدید کل : 85231
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1